Funktionär

Idag tog mitt sommarschema på Scandic slut. Kommer att fortsätta jobba där när de ringer in mig på helger osv. Tills vidare kommer jag att fortsätta jobba på Coffee Lounge. Har sökt lite andra tjänster och så, så vi får se hur det blir i höst. Lite läskigt känns det. Det är nu verkligheten kommer ikapp mig. Har ju haft fullt upp sedan studenten, men nu inser jag att jag inte har någon skola att gå till i höst. Så nu måste jag stå på mina egna ben. Men det känns superbra, jag vet vad jag vill.
Igår var jag funktionär på friidrotts-sm. Pappa jobbar som lantmäteriinjengör och behövde en sekreterare som skrev ner alla längder för spjut. Det var faktiskt riktigt roligt! De stackars fridrottarna måste tro att jag föföljer dem! Först serverade jag dem frukost på hotellet på morgonen och sen kommer jag och mäter när de tävlar!
/ Charlotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0