Jeansshorts!

Mitt bästa miljötips just nu är att göra sina egna shorts! Ta gamla jeans som du tröttnat på och klipp av dem till ett par snygga jeansshorts! Jag fick ett par korall-färgade jeans på den senaste bytarkvällen. De satt väldigt bra på men jag kan inte komma på ett tillfälle då jag skulle ha ett par korall-jeans på mig? (är lite småskraj för färger ibland). Men då kom jag på den smarta idén att klippa av dem till shorts, på så sätt blir det inte värsta färgchocken! Resultatet blev jättebra!

Jag älskar jeansshorts, det är så grymt snyggt! Jag har utan succé letat febrilt i mammas garderob efter ett par gamla typ levis som man kan göra det till shorts. Tror jag ska dra med mig Linnéa till myrornas eller Erikshjälpen på jakt.


Kommentarer
Postat av: Förtjust läsare

http://www.youtube.com/watch?v=95SYdjRVCR0&feature=related

2011-08-14 @ 18:24:40
Postat av: sara

NEMEN gud vad snygg!!

2011-08-14 @ 21:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0