Rust!


Åh va snygg och fräsch våran blogg har blivit!
Du är duktigdfu Linnéa, och självklart Maria Rangsmo som varit snäll och knäppt dom snygga bilderna! Det känns bra att bloggen fått sig en rust, nu känner jag mig peppad att blogga igen. Hade tröttnat på den gamla något fruktansvärt, den var ju också assnygg, men man behöver lite ombyte ibland!

Mitt och Linnéas "möte" angående Life as eco och Miljötinget i måndags gick bra. Vi har en del stora grejjer på g, hoppas bara att de går igenom! Det kan tyckas i bloggen som att det kanske inte händer så mycket, men vi vill inte gå ut med saker och ting innan de är klara! Så ni får ha lite tålamod!
Förövrigt har har jag jobbat ännu en dag på Coffee Lounge idag. Efter det blev det en spontanfika med Nils och hans mamma då dom sprang på mig på jobbet. Mys! Ikväll ska jag hem till Sara på filmmys. Vardagslyx!
/ Charlotte

Kommentarer
Postat av: malin

superfin bild!



härligt att ni fortsätter hålla i bloggandet och era klimatsmarta val! :)



kan även tipsa er om den här videon http://malinolsson.webblogg.se/2011/august/utkast-aug-29-2011-1.html#comment som jag tycker ni ska visa i bloggen!



kram på er tjejer!

2011-09-04 @ 23:04:22
URL: http://malinolsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0