Sjukling

Har dragit på mig förkylning och feber, inte roligt i den här sommarvärmen! Tror jag ska ta tillfället i akt och rensa ur mitt rum lite, lika bra att göra en storrensning nu innan flytten. Bara tre veckor kvar nu!! Galeeet! Jag rensade ut förådet med mamma och pappa förra veckan. Man kunde knappt gå in en meter för det var så mycket prylar! Man samlar på sig så mycket under åren, både skräp och sådant som är användbart. Så jag plockade ut mina saker, de står nu under trappen och väntar på att flyttlasset ska gå! Det blev även ett lass till återvinningen och ett till Erikshjälpen, saker och ting ska hamna på rätt plats!
För övrigt jobbar jag mest nuförtiden, umgås med nära och kära. Både min syster och mormor har fyllt år nu i dagarna så det har varit lite kalas. Har hunnit med lite party med vännerna också.
/ Charlotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0