Snart så!

Om knappt två veckor får jag och Simon nycklarna till vår lägenhet! Det känns så sjukt! Ju närmre det kommer ju overkligare blir det för mig? Brukar det inte vara tvärtom? Kommer nog inte förstå det förän dagen då vi flyttar in.

Igår var vi till Gavlegårdarna och valde tapeter och golv. Vi har en del rust på gång. Hon som bor där nu har även satt upp en fototapet i vardagsrummet och skrivit på väggen i hallen, så det måste tas bort innan vi flyttar in. Gavlegårdarna sade att de inte skulle hinna göra det förän i slutet av september(!). Vi vill ju ha det gjort innan vi flyttar in, annars måste vi ju bära ut allt igen och krångla. Så vi bestämde oss för att ta en rekvisition på tapeterna till vardagsrummet och hallen och göra det själv. Både jag och Simon tycker att det är kul att fixa och dona så det blir nog inga problem. Så det blir vita väggar i båda rummen. Sen ska vi även ha en mönstrad grå fondvägg i vardagsrummet.
Tänkte börja småpacka lite idag. Man har mycket mer grejjer än vad man tror så det kan ju ta ett tag. Men har lovat mig själv att rensa bort allt onödigt och skänka det till Erikshjälpen.

Snart ska jag ut och springa med Sara. Senare ikväll ska jag till Church street och käka med Nils och sedan avsluta kvällen med lite film med Elina och Henke. Imorgon ska jag till Stockholm med älskling. Alltså en väldigt mysig och fullspäckad helg, me like!
/ Charlotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0