Ny sak på min "to-do list"


Imorgon blir det lunch-möte på Epí med Charlotte!

Med risk för att låta bloggen bli för "teknik-modern-socialamedier" fokuserad.
Jag har nu en ny sak på min "to-do list". Min vän Malin berättade för mig att hon lagt ut massor av kläder på tradera, men inte på det vanliga sättet via sin dator utan via sin mobiltelefon, eller rättare sagt Iphone. Jag som har kläder jag tänkt sälja men helt enkelt inte tagit tag i det måste säga att det inte kan bli lättare för de som har en smartphone. Ladda hem Tradera appen, ta en bild eller två och auktionera sedan ut era kläder och saker, skönt även för latmasken. Nu vet jag vad jag ska syssla med i veckan när jag har extra ledigt!

Men självklart, så vill jag poängtera att det ju är lika bra att använda datorn, det lite mer traditionella sättet om du vill lägga upp saker på tradera. Välj det sätt som passar dig!

Har också haft den otroliga turen att min sedan tre månader tappade digial-kamera (försvann på Arlanda) fanns upphittad (vem har sådan tur?) och den ska skickas till mig. Så snart blir det mer varje-dag bilder här. Tror det blir bättre så jag!

/Linnéa  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0