Torsdagen

Igår hade vi planeringsmöte inför hösten med Life as eco, främst planerade vi lite saker kring vår workshop på miljötinget! Självklart så såg vi till att ha mötet på vår favoritplats, Epí. Vi hann med både lunch och en varsin choklad och mandel bulle (rekommenderas!).

För min del fortsatte sedan dagen med en tur på stan tillsammans med Fia, lovade henne att vi skulle gå till Myrorna och fynda till henne. Och det gjorde vi till slut, väldigt kul när ens egna miljöintresse eller intresse av att göra hållbara val sprider sig till människor omkring en. Fia hittade också världens coolaste jacka till mig. En killjacka från Levi´s för 105 kronor. Kan bara tänka mig vad den kostat innan.. men jag är väldigt förälskad i den och nu till hösten kommer den att delas tillsammans med brorsan. Det kallar jag ett riktigt fynd.

Innan dagen var slut han jag träffa Elin och köpa present till Linnea, vars 30-års fest vi ska fira nu hela helgen, och även övningsköra. Som jag gjort i princip hela veckan. Mycket tid går åt att planera inför solstarten framöver också. Det ska bli så kul att träffa nya människor och lära sig mer, det är som en helt ny värld som öppnat sig i och med att jag börjar på universitetet i Uppsala. Augusti är verkligen förändringarnas tid..



/Linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0