En dag på Erikshjälpen

Idag så cyklade jag och Charlotte till Erikshjälpen ute på Alderholmen i Gävle. Det var inte den bästa tajmingen för min del med vädret, då regnet öste ner och det är mer än en halvmil från Sätra där jag bor ner till Alderholmen. Förutom regnet så var det ju smidigt att ta cykeln ner, inte minst från stan ut mot butiken.

Vi botaniserade bland alla avdelningar och jag blev lika sugen som alltid på att flytta hemifrån och skapa mitt egna hem. Vi passade också på att slänga ihop 3 outfits med lite olika kläder och accessoarer. Med mig hem fick jag en sjömanskavaj och lite smycken, Charlotte köpte ett par jeans. En lyckad tur med hållbar shopping helt enkelt!

Sjömanskavaj: 55 kronor
Glittertopp: 45 kronor
Weekendbag/koffert i skinn: 400 kronor
Jeans/skor/smycken: privata




Skinnjacka: 225 kronor
Korallfärgad blus: 45 kronor
Koffert: 125 kronor
Jeans/skor/smycken: privata




Mönstrad transparent skjorta: 50 kronor
Resten: privat




/Linnéa


Kommentarer
Postat av: Morgan Wahlund

Charlotte är fin! :)

2011-08-29 @ 12:00:14
URL: http://morgans.nu
Postat av: Charlotte

Tack Morgan vad gullig du är! Du är inte så

pjåkig du heller! :)

2011-08-29 @ 22:45:39
URL: http://lifeaseco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0