Weekend med hjärtat

Hade en weekend med älskling i Stockholm i helgen. Vi åkte ner tidigt på lördag morgon eftersom Simon skulle köra Lamborghini klockan elva. Det var hans tjugoårspresent som han fick av mig. Det är ett miljötips, att ge bort upplevelser i present, (dock var inte just det här alternativet särskilt miljövänligt). Men exempelvis massage eller liknanade! Jag köpte den på www.liveit.se, dom har hur mycket roligt som helst!
Snygg kille och snygg bil!
Lycklig Simon stiger ur bilen!
Vi gick en sväng i Nacka forum och sedan åkte vi till hotellet och checkade in. Vi bodde på Scandic Järva krog, ett väldigt mysigt hotell! Och bäst av allt, det är svanen-märkt!
Smart!
Vi åkte in en sväng till stan (med pendeltåget) och shoppade lite grejjer till lägenheten, det börjar närma sig nu!! Sedan åkte vi tillbaka till hotellet och åt middag. Här sitter jag med ett vitt ekologiskt vin, hur gott som helst!
Ekologisk frukost-buffé!
Efter frukosten packade vi ihop grejjerna och checkade ut. Sedan åkte vi till outleten i Barkarby. Jag köpte nya dansskor och en jogging-jacka. Annars handlade vi bara nödvändiga grejjer till lägenheten såsom gardinstänger och diskoborstar. När vi skulle åka hem stannade vi på en mack och tog en glass och en kaffe. Även där tänker man lite på miljön.
Hade en supermysig helg! Det gör så mycket att bara komma bort i två dagar, släppa allt hemma och tänka på nåt annat än att man bara vill flytta NU. Kan knappt bärga mig! Men nu är det bara nio dagar kvar! Ska flyttpacka lite nu, börjar inte jobba förän fyra idag.
/ Charlotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0