1 december

Vaknade upp imorse och kände mig helt orkeslös och var supervarm. Trots att jag sovit i tio timmar kände jag mig fortfarande inte utvilad. Men pallrade mig till jobbet trots allt. Men det gick skit, kände mig så kraftlös så det var lika bra att gå hem och kurera sig. Åh, jag hatar verkligen att vara sjuk! Allt man har planerat bara går i kras, jobb, träning och allt annat man planerat in. Aja, har myst ner mig i soffan nu framför disney channel, nu ska jag superkurera så jag blir frisk till i helgen!!
Idag är det 1.a december!! Oj, va fort tiden går! Tyvärr missade jag julsskyltningen i söndags eftersom jag jobbade. Annars brukar jag alltid gå på den med Karolina, det har varit lite som en tradition. Fick iallafall höra fyverkerierna samt se några skymtar av dem från vårat kontor när de invigde bocken. Men kan säga att man blev ganska dristraherad att prata i telefon när de smällde som det gjorde! Haha
Jag fick en försmak på julen i lördags, var hem till syster och åt tomtegröt, lussebullar och julmust. Kan ju inte bli bättre start på julen! Tänkte passa på att kolla på julkalender nu när jag ändå är hemma och är sjuk, måste ju se vad den handlar om i år. Samt ska jag öppna min chokladkalender, ja jag har en sådan. Jag och Malin har alltid fått en av mamma och bara för att jag flyttat hemfifrån ska jag inte bryta traditionen, haha. Dock tyckte älskling att jag var lite småtöntig, men det bjuder jag på.
På tal om Simon så firade vi 1,5 år tillsammans igår. Det känns helt sjukt att vi redan varit tillsammans så länge, men på ett sätt känns det lite också, men är kärare än någonsin och kan inte bli lyckligare!
Vi var till bakfickan och åt pizza, hur gott som helst! Måste vara godaste pizzan i stan, rekommenderar att gå dit. Undrar vad de har för råvaror? Ekologiska? Kanske.. något man kanske ska kika närmare på..
/ Charlotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0