Mycket. Att. Göra.

Ber om ursäkt för mycket dålig bloggning från min sida! Har sedan i slutet av förra veckan skrivit promemoria om meddelarfrihet och det blev inlämning i måndags kväll (känslan att vara klar!!) sedan var jag igår i Uppsala och lyssnade på Carl Tham (varit minister i både borgerliga och socialdemokratiska regeringar +generaldirektör). Förutom detta har det rullat på med möten (roligaste i lördags med S-kvinnor då jag berättade om SSU:s internationella arbete) och det mest upplyftande som har varit två luncher på Epi inom loppet av en vecka. I torsdags med Elin, Ahmed och Sergio och idag med Sandra.

Nu har jag och Sandra äntligen bestämt vad vi ska göra tillsammans i julklapp istället för att köpa något, vi ska göra en helgrym spabehandling på Aromainstitutet, ser verkligen fram emot det, har typ aldrig gjort en riktig spa-behandling!

Avslutningsvis ett tips, Epi, Gävles mig veterligen enda helt vegetariska och ekologiska café och bageri säljer nu till jul både lussekatter och vörtbröd. Bästa stället i stan! Tips!

/Linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0