Snö

Efter mycket om och men, och sämsta kundsevice jag varit med om (lång historia) så lämnade jag min iphone på lagning igår. Troddde inte att man kunde bli så beroende av en liten pryl, haha. Men jag använder den så otroligt mycket, så det känns tomt och hjälpslöst nu. Jag börjar dagen med att ha den som väckarklocka, sms:ar, ringer, facebook, bloggen, läser tidningen, ja typ allt. Och nu kan jag inte ens skicka ett ynka sms, haha. Men ska få hämta ut en lånemobil idag. Som sagt det är sjukt hur beroende man blir av eloktroniken, hur ska det bli sen?...
Till något helt annat, igår kom det äntligen lite snö!! Dock bara någon millimeter som var borta lika snabbt igen, men det snöade iallafall. Såg på vädret att det kunde komma mer imorgon, hoppas hoppas!
/ Charlotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0