Back to school


Jaha, då var det sista dagen på jullovet. Lovet har gått väldigt fort måste jag säga! Jag har mest tagit det lugnt, varvat ner från tempot i skolan, umgåtts med nära och kära, tränat osv. Ett skönt och välbehövligt lov! Jag skulle gärna vara ledig lite längre, men imorgon drar skolan igång igen. Men det ska bli kul att träffa alla igen!

Nu kommer efterarbetet med "Life as eco" börja. Vi kommer såklart att fortsätta blogga, men vi kommer att börja avsluta arbetet i skolan. Vi ska göra en power point och sedan redovisa inför några klasser och lärarna. Vi ska även göra en liten utställning i form av en "skärm" med bilder och uttdrag från bloggen som ska stå vid skolbiblioteket och förhoppningsvis rotera runt på de olika biblioteken i Gävle senare. Det ska bli kul att redovisa projektet, att få förmedla det för ännu fler och verkligen komma nära "publiken".

Nu ska jag mysa ner mig i sängen med Simon och äta våra nybakta ekologiska chokladbollar och titta på film. Ha en bra kväll alla läsare!

/ Charlotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0