Ekomiddag

Igår hade jag om mina "Forsbacka-tjejer" (mina barndomskompisar från Forsbacka) middag hemma hos mig. Jag stod för middagen. Jag gjorde en vegetarisk tacopaj, jag använde kornfärs. Jag tycker att kornfärs är väldigt gott, det smakar precis som vanlig köttfärs. Jag använde till största del ekologiska och närproducerade varor. Maten blev väldigt god om jag får säga det själv! Och det känns bra att inspirera mina vänner till mer klimatsmarta alternativ. 

Efter middgagen drack vi lite och babblade ikapp. Sedan kom även Simon och hans kompisar. De hade nämligen varit ute och käkat eftersom Simon fyllde tjugo år i onsdags. Kvällen slutade med att vi gick på krogen allihop tillsammans. Riktigt rolig kväll! 

/ Charlotte  












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0