En av få bilder från mitt nyår.. Glada tje...

img_0083 (MMS)

En av få bilder från mitt nyår.. Glada tjejer!  Vill önska er alla gott nytt år såhär lite sent omsider! Jag firade först hemma med familjen med en delikat tre-rätters middag. Huvudrätt var svensk oxfilé och efter den fantastiska rätten kan jag säga att det är precis vid sådana stunder som man kan prioritera kött istället för att en vanlig måndag äta en gammal varmkorv.. Det handlar inte om att sluta helt, utan om att dra ner på sin köttkonsumtion!  Men ska inte försvinna från ämnet, efter min middag med familjen tog jag mig ner på stan till min vän Malin där ett gäng tjejer fanns. Därefter gick vi över till fina Elins lägenhet där det fanns ännu fler härliga. Vi firade in tolvslaget där innan vi knallade till krogen i snövädret. Goya blev det och stämningen var på topp! Jag avslutade kvällen med en sleepover hos Elin. Superlyckad kväll med väldigt fina människor! Hoppas att ni också hade det grymt!  Jag börjar det nya året med kurs på Bommersvik, åker imorgon bort 6 dagar för  en utbildning om politik och ledarskap. Lite av årets höjdpunkt. Ser fram emot att träffa många härliga SSU:are och är sjukt taggad! /Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0