Falskt larm, eller?




Läste nyss en artikel i Aftonbladet om att man gjort en stor studie under en tioårs-period som visat att miljögifterna hos unga (män) minskar kraftigt. Förklaringen ska vara att många gifter blivit förbjudna. Detta är ju en väldigt god nyhet, men jag kan inte låta bli att tänka på filmen vi såg igår som är gjord nyligen. Kanske sker det en minskning? Men vår närmiljö utsöndrar ju fortfarande gifter på olika sätt?

Läs och skapa er en egen uppfattning!

Idag mår jag inte bra, har under de senaste dagarna haft feber och var hos läkaren idag. Hade tydligen inflammation i luftvägarna och annat virus tjaffs. Vilket på ett sätt är positivt eftersom jag trodde jag fått lunginflammation.. Så under helgen blir det bara massa vilande och pluggande för min del. Inte så mycket att hoppa högt för.

Hoppas att er helg blir bättre än min!

/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0