Fredag

Igår när jag skulle ta fram frukost till mig och Simon hittade jag en påse med en semla i hans kylskåp. Jag älskar semlor och blev glatt överraskad när han sade att hans föräldrar köpt den åt mig. Hans föräldrar handlar mycket på Diléns i Valbo och hade varit där och handlat under dagen. De hade då köpt semlor från Berglunds bageri, närproducerat och bra! Den var verkligen hur god som helst! Man känner att det är "riktiga" råvaror och inte en massa tillsatser. Med andra ord en väldigt bra start på dagen!

Direkt efter skolan begav jag mig till Zen zen (min danskola). Vi skulle nämligen uppträda på ungdomsdiskot "club heat" på parken på kvällen. Så vi tränade, fixade smink och hår i några timmar innan det var dags att bege sig dit. Vi uppträdde efter "Shan Banan". Riktigt rolig kväll!
 
/ Charlotte






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0