Hiss and diss



Jag hissar...

-
Att trosorna som jag köpte var märkta att de inte innehöll några hälsoskadliga ämnen!

- Klädbytarkvällarna. De är verkligen super! Blir av med det jag inte vill ha, och får en massa nya snygga plagg. Alla borde testa att ha bytarkväll!

- Att jag fortsätter att leva klimatsmart även fast "klimatveckorna" är slut för flera veckor sedan!

- Juuuloov! Så otroligt skönt att sova ut på morgonen och bara ta de lugnt och göra en massa skojj hela dagrarna.



Jag dissar...

- Fåglarna som skrämdes(?) ihjäl och plötsligt föll ner från himlen och dog med inre blödningar. Stackrarna!

- Att mellandagsrean får en att köpa en massa saker som man annars aldrig skulle ha köpt. Frasen "men det är ju billigt" används flitigt.

- Att jullovet snart är slut. Vill vara ledig längre!

/ Charlotte



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0