Min helg

Har varit lite dålig uppdatering i helgen. Lördagen spenderade jag med Simon. Vi köpte hem lunch från Max. Jag tog som vanligt falafel-målet, det är ett ekologiskt mål. Måste ännu en gång rekommendera det! Det är så underbart gott, kryddigt och smaskigt! Måste testas! På kvällen var vi på överraskningsfest för en kompis till Simon som fyllde arton år, riktigt trevligt!

Igår spenderade jag hela dagen på Gävle teater. Det var nämligen en danstävling, Skapa dans heter den och gick av stapeln för tredje året i rad. Dock var jag inte där för att tävla utan för att uppträda medan rösterna räknades. Så kom dit tidigt på förmiddagen för att repa med tjejerna på scen, fixa ljus och grejja. Det var i samband med danssommarjobbet Gävleborg. Jag jobbade nämligen som dansare i somras. Men nu var vi bara några stycken som var med, jag var den enda från Gävle sedan var det några tjejer från Bollnäs och Hudiksvall. Det var en riktigt rolig dag och upvisningen gick jättebra!

/ Charlotte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0