Sustainable style

Kikade igår in på H&Ms hemsida och blev glatt överraskad, deras senaste kampanj är ju snygga kläder som är hållbara! Visserligen kan man diskutera och ta upp H&Ms sätt att behandla arbetare och exempelvis den miljöförstöringen de bidrar till genom sin produktion. Men verkar rätt tydligt att de som företag förstår att kunder vill ha kläder man kan bära med gott samvete som inte har förstört vår miljö. Hoppas på mer sånt här framöver! Klänningen här ovan fastnade jag för, vilket härligt mönster!

I helgen har jag bott i mina mjukis-byxor och pluggat som en dåre, mest för att bli av med plugg eftersom det skulle vara en sådan befrielse att känna att man inte har något att plugga på eller något som man vet ska lämnas in. Vill kunna spendera mer tid med vänner och nöjen just nu. The life of a samsam elev..

Hoppas att alla har haft en fin helg, nu ska jag återgå till pluggandet.

/Linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0