Kommunledarutbildning på Bommersvik

Förra veckan spenderade jag, som jag tidigare nämnde en vecka på ledarskapskurs genom SSU som var sjukt givande. Jag lärde känna nya härliga människor, lärde mig massor, hade förmånen att få hålla tal inför de 125 personerna som befann sig på "nyårskurserna" och hade allmänt underbara dagar. Vi höll till på anrika Bommersvik i närheten av Nykvarn och Södertälje.

Bommersvik är numera en konferensanläggning som är svanenmärkt, vi hade också en hel vegetarisk dag under veckan. Maten man serverar är närproducerat och mycket görs direkt av anläggningen själva med Saltå Kvarns produkter. Så man skulle kunna kalla mina dagar därborta rätt så klimatsmarta, dessutom så åkte vi tåg dit och hem. Mina dagar på Bommersvik kommer jag sent att glömma, toppen att vistelsen dessutom var rätt så hållbar!

/Linnéa


Kommentarer
Postat av: Linn

Ni ser ut att ha haft riktigt kul:) Finns inget bättre än riktigt lyckade konferenser.

2011-01-29 @ 18:30:00
URL: http://www.konferensanlaggningar.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0