Förberedelser

Föreberedelserna för flytten är i full gång. Jag jobbade i frukosten på Scandic Väst imorse och sedan bar det direkt iväg till Valbo köpcentrum med älskling för att kika på möbler och diverse. Åh jag längtar så mycket till vi flyttar! Jag ville bara köpa allt fint vi hittade och flytta in idag, men som sagt den sonm väntar på något gott...
Men ska tänka på miljön också! Ska försöka vara så hållbar jag bara kan! Jag fick massor med bra grejjer då min gammelfarmor och gammerfarfar gick bort. Jag och min syster fick då plocka på oss massor med porslin och dylikt. Jag har även fått en del möbler av farmor, exempelvis en jättefin brudkista som jag håller på att fylla med grejjer. Och de bästa av allt är att det är farmors farfar som har gjort dom. Roligt med möbler som gått i släkten och har en historia bakom sig!
Vi kikar också en hel del på Blocket. För liksom det är med våra bytarkvällar, att det inte är nå fel på grejjerna utan man är bara trött på dem är det ofta där. Fakstiskt var vi och köpte ett barbord som vi ska ha i köket från Blocket igår. Det blir dagens muljötips! Kika på Blocket och lägg ut annonser själv! En annans skräp är någon annans skatt!
Simon oljar in vårat nyinköpta bord som vi hittade på blocket. Lite uppfräschning kommer man långt på!
/ Charlotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0