Fotograferade


Detta fick bli min middag idag! Omelett med egenodlade grönsaker, smaskens!

Vad har jag haft för mig den senaste veckan? Lite av allt möjligt!
Förra helgen var jag på Ockelbo marknad med mamma, passade på att köpa naturliga hudvårdprodukter från en lokal företagare, superduper. Jag har gjort lite allt möjligt i SSU väg, just nu är vi ett gäng som går en bokcirkel tillsammans. Jag har övningskört, varit i sommarstugan, tränat i boulognen och i helgen blev det utgång både fredag och lördag. I fredags firade vi min fina vän Elins 20-årsdag och i lördags efter Gefle IF-matchen så träffade jag upp mina vänner Sofia och Ida, tyvärr slutade inte kvällen på bästa sätt för min del och det straffade sig dubbelt dagen efter, men det är som det är.

& idag så var det äntligen dags för fotografering till vår nya blogg, säger inget om bilderna ännu, förutom att grymma Maria Rangsmo fotograferade! Kan knappt vänta på resultatet!

/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0