My days

                                  
Nu var det riktigt länge sedan jag skrev ett inlägg, fy på mig! Jag ska ta mig i kragen! Jag har haft fullt upp på senaste tiden därför har bloggen hamnat lite på sidan av, men det ska jag ändra på!

Jag har jobbat mycket, både på CH och på Coffee Lounge. Vissa dagar blir det dubbelt, morgon på hotellet och eftermiddag/kväll på fiket. Det är ganska kämpigt men det är bara att bita ihop. Det är ju såklart kul också! Plus att det blir mycket cash i fickan!

Jag har även hunnit med och solat, badat och spelat volleyboll. Har varit till Harnäs med Simon och hans grabbar. Riktigt skönt i vattnet! Vad har jag mer haft för mig då? Jo, jag har umgåtts med mina kära vänner, varit på södethiemlska med Karolina. Jag och Simon har kollat på massor med lägenheter och varit på lägenhetsvisning. det börjar bli dags att flytta hemfrån snart..

/ Charlotte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0