Workaholic


Sommarbilder från Uppland tagna på en familje-tripp förra sommaren, en sommar med bätre väder än årets!

Jag jobbar och jobbar, det är därför som jag inte är lika bra  på att uppdatera för tillfället! Det har blivit jobb nu förra onsdagen, i fredags, söndags och idag. Det blir även jobb imorgon och flera andra dagar den här veckan. Jag tror jag har skrivit det förut, jag har precis börjat att arbeta på Mcdonalds i Hemlingby, där jag trivs väldigt bra hitills! Självklart är det dock mycket att göra till och från och mycket att lära, men jag kämpar på!

Mellan jobbet så har jag hunnit med ännu en utgång med härliga vänner i fredags, rensing av garderoben som mest utmynnade i sortering, tydligen köper jag inte lika ofta kläder eller saker jag inte behöver, känns bra! Har också fått besked om höstens studier. Dock var de inte vad jag hoppades på så just nu är jag mest förvirrad och ja, förvirrad. Sedan är jag inte heller överlycklig över att sommaren regnar bort, man måste få en varm och solig sommar för att orka med mörka höstar och kalla vintrar. Detta var kanske inte direkt ett "miljöbloggsinlägg", men en liten lägesrapport.

Lovar att mitt nästa inlägg blir aningen mer klimatsmart!

/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0