Balen

Vad är väl en bal på slottet..? Jo, det är helt underbart! Hade en sjukt rolig dag/kväll. Vid åttatiden på morgonen kom Karolina hem till mig för att fixa mitt och Bellas hår. Hon är verkligen duktig Karolina, tack ännu en gång! Senare under dagen kom även Sara, hennes kompis Martina var med och fixade hennes hår. Sedan åkte vi hem till Sara där vi mötte upp våra kavaljeer. Jag gick såklart med Simon, Sara gick med sin kille Alex och Bellas gick med sin kompis André.

Hemma hos Sara drack vi lite champagne och tog några fina bilder ute i hennes trädgård. Vi hade verkligen tur med vädret! Under dagen var det väldigt grått och tråkigt ute, men så precis när vi skulle gå ut och fota tittade solen fram. Det var sedan strålande väder under hela kvällen. Runt klockan sex kom Simons kompis Patrik och hämtade upp oss i sin snygga rosa cab. Vi åkte tillsammans med Maria och Daniel som hade varit på en annan "förfest".

När vi kom dit träffade vi mycket släkt och vänner. Vi lyckades även bli med i Arbtearbladet. En tjej intervjuade mig lite också. Det publicerades idag, det finns på webben också. Kom även med på ett hörn på GD:s hemsida!

Balen var helt fantastisk, att träffa alla, äta god mat osv. Nu känns det verkligen att studenten är nära! Idag är det exakt en vecka kvar! Kan knappt bärga mig!

Tack alla som var med på balen, Karolina för håret, Patrik för bilen, familj och släkt som var där, min älskade Simon och mina underbara vänner som förgyllde kvällen! Det är en dag jag sent kommer att glömma!

Här kommer lite bilder. Det var oerhört svårt att välja ut några eftersom vi knäppta så många fina. Men dessa kort får symbolisera studentbalen.

/ Charlotte





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0