Charlotte is back!

Nu är jag tillbaka igen! Har haft två minst sagt händelserika veckor! (Jätteledsen att bloggen har fått lida) Först en helt underbar och galen studentvecka. I studentpresent fick jag bla en resa till Grekland(!) som bar iväg redan måndagen efter. Så den senaste veckan har jag spenderat dagarna med Simon, Daniel och Maria på stranden, druckit paraplydrinkar och njutit av friheten. Imorgon kommer jag att skriva mer om mina två helt fantastiska veckor samt ladda upp en bildbomb med fina bilder!

Imorgon ska även jag och min efterlängtade Linnéa på möte angående en kommande föreläsning på årets Miljöting. Ska bli spännande!
Som sagt, mer uppis imorgon!
/Charlotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0