För vi har tagit studenten!



Så, börjar att få ordning på livet igen! Efter en sjukt rolig studentvecka, och en helt legendarisk studentdag fylld av både tårar och stor glädje så har jag så sakterliga landat. Det roligaste som jag gjort i mitt liv är verkligen att åka studentflak, helt enkelt extas! Är avundsjuk på er som har det framför er, tro det eller ej! Allt slit var värt det! Jag kan fortfarande inte förstå att jag tagit studenten och inte ska gå tillbaka till gymnasieskolan i höst, kommer verkligen sakta många av de fantastiska lärare jag haft på Borgarskolan! & klassen, SPS3 fick verkligen ett värdigt avslut på de 3 år vi haft tillsammans!

Något som var oerhört hedrande för mig och Charlotte var att vi fick stipendie för årets projektarbete på Borgarskolan, vilket i konkurrensen med massor av andra superbra projekt kändes ännu mer hedrande! Nu är det bara dags för oss att bita tag i "Life as Eco"-konceptet och bygga vidare för att se vad vi kan göra mer för att utveckla vårt projekt!

/Linnéa

Kommentarer
Postat av: malin

ååh vilken söt studentskylt! man ser att det är du direkt hihi! :)

2011-07-10 @ 17:12:02
URL: http://malinolsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0