Bryssel here I come

Idag smäller det! Idag bär flyget iväg till Bryssel! Tåget härifrån Gävle går 14.20 sedan lyfter planet 17.00. Har inte riktigt förstått det än! Jag kommer nog fatta det när jag sitter på planet!

Idag gick jag upp med Simon när han skulle iväg och jobba, sa hej då till min älskling. Sedan har jag duschat, packat osv. Mamma fyller år imorgon, men vi firar henne idag istället. Släkten kommer senare på eftermiddagen, så jag missar själva firandet med tårta osv. Dock fick jag äran att göra tårtan iallfall, så passade på att lite av ingredienserna då. Vi ska ge mamma ett akvarium i present. Så pappa tog med henne ut på lunch så att Malin och Fredrik kunde åka hit i smyg och installera allt. Nu håller de på att fylla det med vatten för fullt.

Det här blir mitt sista inlägg innan Bryssel. Förbered er på en bildbomb när vi kommer hem! Ha en bra vecka alla läsare!

/ Charlotte





Broschyrer och visitkort- check!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0