Heelg!

Äntligen helg! Veckorna fullkomligt flyger fram!

Igår efter att jag och Linnéa fixat med broschyrerna så tränade jag zumba på zen zen och sedan blev de fika med mina gamla "Forsbacka-tjejer". Vi gick till Coffeehouse by George, inget ekologiskt men det fick gå ändå. Ännu en gång måste jag förespråka för att fiken och resturangerna här i Gävle måste börja tänka mer klimasmart!

Idag gick jag upp i tid, tränade zumba och sedan gick jag hem till mormor och käkade lunch. Växlade även pengar till Bryssel, så nu har jag en hög med euro i beredskap. Nu på kvällen lagade jag tacos till mig och Simon i tid till han slutade jobbet. Vi hade ingen créme fraich hemma så ringde och bad honom att köpa på vägen. När han kommer hem så hade han köpt en ekologisk. Det är kul att se att man påverkar dem i sin omgivning!

Det känns lite tråkigt att nästan alla mina kompisar är på student-kryssningen och jag sitter här hemma måste jag erkänna. Studentkryssningen händer ju bara en gång i livet. Men aja, jag får ju åka till Bryssel det händer ju inte heller så ofta om man säger så. Det ska bli riktigt kul! Jag är supertaggad inför morgondagen då det bär iväg!

Nu ska jag och Simon mysa ner oss och kolla på film.

/ Charlotte





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0