Min helg

Lovet har verkligen svischat förbi! Imorgon är det dags för skola igen. Vi ska även på möte med Ingegerd Krantz angående Bryssel-resan. Ska bli intressant att höra hur de har tänkt sig att vi ska lägga upp vår del! Det känns helt sjukt att det bara är en vecka kvar tills vi åker! Börjar kännas lite i nerverna!

Summerar min helg i bilder.


I fredags hade jag och Älskling myskväll. Vi bakade egen pizza, kikade på film och bara slappade.

Igår hade jag, Sara och hennes kusin Josefine mysmiddag hemma hos Sara. Sedan blev det utgång. Riktigt mysig kväll!

Idag har vi klippstuga här hemma. Karolina friserar mig, Simon och mamma.

Helgen har inte varit så bra ur miljösynpunkt måste jag erkänna. Men imorgon är det ny vecka och nya tag!

/ Charlotte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0