Möte om Bryssel


Jag och Linnéa var som sagt på möte angående Bryssel-resan idag. Vi mötte upp Ingegerd Krantz och sedan började vi genast diskutera resan. Workshopen som vi kommer att delta i är ca 45 minuter lång och jag och Linnéa kommer att ha ca 15-20 att prata. Vi ska berätta om vårat projekt, vad vi gjort osv, "det gamla vanliga" men nu på engelska. Vi ska även skriva ihop några diskussionsfrågor.

Just nu känns det bra men lite nervöst. Vi måste snarast skriva ihop vad vi ska säga, träna ihop oss osv. Det känns lite sista minuten med tanke på att det är nästa måndag det gäller. Men det här fixar vi såklart! Jag är taggad!

Efter mötet följde Linnéa med mig till Gimlins för att testa balklänningar. Och äntligen hittade jag en! När vi stod där inne så ringde de från Radio Gävleborg och ville höra hur de hade gått på mötet och vad det är som gäller i Bryssel. De visste fortfarande inte när intervjun kommer att sändas men hon kommer att informera oss.

/ Charlotte

Kommentarer
Postat av: L

Är det du på bilden Charlotte?

http://misscami.se/2011/01/ingen-box-utan-vantan/

andra personen från vänster

2011-03-10 @ 16:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0