Ny webb-butik!

Gick upp i tid idag åt en rejäl frukost och sedan trippade jag ner på stan för ett zumba-pass på zen zen med Alexandra. Riktigt kul och skönt! Sedan åt jag lunch med Älskling, fixade mig och begav mig hem till Christina. Hon hjälpte mig att sy upp min student-klänning. Det blev verkligen superbra! Är så nöjd! Tack ännu en gång! Tänkte bara berätta lite vad jag gör om dagarna så ni får en liten inblick om vad jag har för mig!

Fick ett tips från min kära vän Malin idag. Malin och hennes mamma har startat en webb-butik där de säljer olika presentartiklar. De säljer bland annat väskor i återvunnet material. Det är kvinnor i Asien som gör väskorna för en rättvis lön och det försörjer 500 familjer. Sidan heter www.webpresent.se , rekommenderar den starkt! Det finns mycket fina, gulliga och smarta prylar! Och bäst av allt är att de gjorda av återvunnet material och att arbetarna behandlas på ett bra sätt!

 

/ Charlotte

Kommentarer
Postat av: malin

tack så mycket charlotte! :) hoppas besökarantalet stiger ;) <3

2011-03-04 @ 19:42:54
URL: http://webpresent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0