Onsdag

Min förkylning är mycket bättre nu, är bara snorig och lite ont i halsen till och från. Dock har jag smittat ner Simon så nu är det hans tur att vara dålig, förlåt älskling!

Håller på att packa lite smått, ska ju till fjällen imorgon. Det ska bli så grymt kul! Vi ska till Bydalen till Simons kompis Dannes stuga. Det är jag och Simon som åker imorgon, Danne och Maria är redan där med Dannes familj. Det ska bli så skönt att komma bort ett tag, är så skoltrött nu. Få lite nya tag nu innan slutspurten i skolan!

Idag plockade jag fram cykeln. Det var så underbart att cykla, det går så fort och är så smidigt. Mitt bästa miljö-tips just nu! Det fantastiska vädret gjorde det bara ännu underbarare!

Nej nu ska jag snart äta, det blir chili con carne gjord på älgfärs från en älg i Los, klimatsmart och gott! Det här blir mitt sista inlägg innan fjällen, är tillbaka på söndag.

/ Charlotte




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0