Projekt Life as eco

Åh det är så härligt att våren äntligen är här! Dock håller jag mig inne eftersom jag har haft feber till och från i tre dagar nu, trök! Det känns att sommaren närmar sig och att skolan sakta men säkert börjar lida mot sitt slut. Lämnade nämligen in projektrapporten om Life as eco idag.

För er som inte har följt bloggen från starten så är Life as eco nämligen mitt och Linnéas projektarbete nu i trean. Kursen avslutas nu i mars, men vi kommer självklart att fortsätta blogga. Måste erkänna att det kändes lite konstigt att lämna in rapporten, nu är allt klart liksom. Eller nästan klart, vi har våra redovisningar kvar. På måndag har vi vår första, då ska vi prata inför samhälls tvåorna. Men efter det kom Life as eco vara helt "fristående".
Idag överraskades jag glatt när jag kom in i matsalen. Det var nämligen ekologisk mat idag! Pasta och  köttfärssås, tummen upp för skolmaten som verkar gå åt rätt håll!


Här kommer lite bilder från dagen!
/ Charlotte
Bella hugger in på den ekologiska maten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0