Sol sol, underbara sol!

Åh, det är så härligt att ha sportlov! Dock kände jag mig lite halvkrasslig de första dagarna på lovet så då tog jag det mest lugnt, umgicks med nära och kära och sov ut.

Igår var jag i Hemlingby med Simon, hans kompis Danne och My (systers hund) och grillade korv och bara njöt av solen. Det finns verkligen fin natur här i Gävle, man behöver inte alls åka långt för att uppleva det! Så ett miljötips är att njuta av den fina naturen som vi har här i vår lilla stad istället för att åka långt med bil någonstans. Nu går även bussarna ofta till Hemlingby, perfekt!

På kvällen jobbade jag på coffee lounge, skönt med lite extrapengar nu när sommaren börjar närma sig. Jag fick ett samtal från Linnéa under dagen, hon sade att vi skulle vara med och prata på radio Gävleborg om Life as eco i samband med Bryssel. Det händer mycket nu! Jag tror det bli inspelning på fredag vid lunch, jag återkommer med mer information om sändningar osv.

/ Charlotte




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0