Måndag igen

Då var det måndag igen då, veckorna verkligen svischar förbi! Har haft en riktigt mysig helg! I fredags tog jag det bara lugnt och hade myskväll med Simon. Tröttheten efter Brysselresan kom ikapp mig så det passade perfekt med en filmkväll.

På lördagen gick vi upp i skaplig dit och åkte till Hemlinby. Jag och Simon ska nämligen till fjällen med ett par kompisar v 13 och jag har aldrig åkt skidor förr så det var på tiden att jag lärde mig. Det var verkligen superkul att åka, lite ostabilt i början men jag lärde mig relativt snabbt! För övrigt var det en helt underbar dag i Hemlingy, solen värmde och det var lagom mycket folk.
På kvällen åkte vi hem till en av Simons kompisar i Valbo för lite festligheter. Vi tog självklart ett miljöalternativ, biogas-bussarna. Något jag tycker är jättebra i stan när man åker buss är att man kan betala med sms-biljett. Det är smidigt eftersom det inte tar lika lång tid på bussen när alla ska betala, det är billigare och bäst av allt, inga onödiga kvitton som innehåller farliga gifter!
Igår (söndags] sov vi ut. Sedan tog vi en lång härlig promenad i Bolugnern. Det känns verkligen att våren har börjat komma! Vi satt oss på en bänk i solen och bara njöt en stund, mys!
/ Charlotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0