Trött men glad



Känner mig heeelt slutkörd. Har pluggat mest hela veckan och bockat av saker på min långa "att-göra lista", igår blev det också ett möte med Sätra S-förening. Har också beställt lite alternativ på studentklänningar från Nelly. Har typ bara sett 3 studentklänningar på alla de vanligaste sajterna som jag gillar, så beställer och skickar tillbaka. Klänningen måste vara perfekt.. börjar att få student-oro trots att det kommer bli helt sjukt kul ju! Undrar hur lätt eller svårt det är att ha en hållbar student? Borde inte vara supersvårt om man planerar lite?

Idag avklarades ett naturkunskapsprov också, vilket kändes skönt. Men nu är det fortfarande massor av uppgifter kvar så det är väl bara att fortsätta antar jag. Geografi nästa!

Detaljerna inför vår föreläsning under Framtidsveckan i Gävle vecka 15 är klara nu också. Torsdag 14 april klockan 18:00-20:00 i förvaltningshuset på Gävle kommun (vid stadshuset) så håller vi låda och även andra ungdomar som gjort olika miljöprojekt! Gävle kommun beskriver det som: 3 unika framtidsutmanande föredrag av ungdomar som vill, kan och vågar!

Hedrande beskrivning tycker jag!
Kom förbi och lyssna, gratis är det också!

/Linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0