35 pix


Som jag ofta tidigare skrivit så älskar jag second hand och när jag strosar på stan går jag gärna in på Myrornas för att botanisera. Önskar att jag oftare skulle ta mig till Erikshjälpen som har ett väldigt bra utbud!

Mitt senaste fynd är detta marinblå linne med intressant skärning från Myrornas. Enkel men lätt att matcha till både vardag och festligare tillfällen. Den kostade mig 35 kronor, 35 kronor.. det är inget som blåser ett stort hål i plånboken om alternativet är ett liknande plagg från någon av kedjorna för minst dubbla priset. Återanvändning är ett av de enklaste sätten att vara mer hållbar, nästa gång du behöver exempelvis en ny jacka, se även second hand butikerna som ett alternativ som de andra, men som också gynnar miljön, din ekonomi och ofta även välgörenhet!

/Linnéa


Kommentarer
Postat av: emma.

så fin, jag brukar kolla second hand ibland, men hittar aldrig nåt.

2011-06-03 @ 00:18:05
URL: http://jemmas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0