90-talet here I come

Efter skolan begav jag mig ner på stan med Bella. På torsdag är det studentfest med tema 90-tal på Goya så vi tog en runda på stan för att leta efter outfits. Vi gick till myrornas, om någon så borde väl de ha 90-tals kläder. Och visst hade dom det! Vi träffade även på några killar i klassen, dom var också på jakt efter kläder.  Det är ju ett supersmart sätt, både miljövänligt och rman kan hitta rätt tema på kläderna. När vi skulle betala sa kassörskan att de hade haft besök av många studenter som bunkrat upp inför torsdag. Hejja miljövänliga studenter!

Senare kom även Sara och Jenny ner för att leta kläder och sen gick vi allihopa tillsammans och fikade, mys mys! Nu ska jag snabbt packa ihop mina grejjer och byta om. Har extra träning med dansen idag, vi har uppvsning i helgen. Sen blir det direkt hem till älskling.

/ Charlotte



Taggad Bella!


Tobbe med sitt fynd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0