Gårdagen


Gårdagen började med en ritktigt god och klimatsmart frukost! Krav-juice, rostad honungsfralla från Berglunds bageri och ett eko-ägg.

Läste en intressant artikel i GD under frukosten. Hur eko-odling verkligen gynnar miljön!

Min familj och familjen Lindberg/Zetterberg (min systers pojkväns familj) och Simon tog en tripp med Eckerö linjen under dagen/kvällen. Jag och Johanna ska nämligen slå ihop v¨ra studentmottagningar, så vi planerade studenten lite under den underbara buffén (som inte var klimarsmart så vitt jag vet).




Har legat på balkongen och solat hela dagen. Ikväll ska jag ut och springa med Älsklingen och sen blir det nog bara lugnt, mys till någon bra film.

/ Charlotte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0