Gjorde Barcelona


Bild från den här tiden förra året, ser fram emot alla festligheter och sommarvärmen framöver!

Jag är hemma! Dagarna i Barcelona ha varit toppen och lite tokiga! Coolaste måste absolut vara Barcelona - Espanyol matchen med mer än 90000 personer på läktarna, helt ogripbart! Barcelona är verkligen en stad jag skulle rekommendera er att resa till, har allt oavsett om man vill ha solsemester eller vara väldigt kulturell. Har en miljard bilder också som jag ska uppa med tids nog. Känner mig mer redo för att sätta igång med sista rycket nu innan studenten som närmar sig, nu kan jag äntligen se ljuset i slutet av tunneln. Bara några prov och någon inlämning kvar nu!

Avecklade ett av dem idag, läskigt kursprov i Matte C från 08:30-12:30. Ingen aning om hur det gick men någon poäng ska man väl ha skrapat ihop.. Slutade efter det och har sedan haft en väldigt produktiv dag. Har packat upp allt nu efter resan, städat, uppdaterat kalendern och bokat in möten och andra aktiviteter, beställt tågbiljetter till en kurs om några helger och fixat med lite SSU-grejer. Känns bra!

/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0