Intensiv, fantastisk helg

Gör ett jäktat litet inlägg innan jag äntligen ska sova. Helgen har varit intensiv men hur rolig och fin som helst! Har många fina bilder från Valborg och inte minst från dagens första maj firande där jag och Ulla Lindqvist som är vice ordförande i LO har talat både i världens mysigaste Ockelbo och ett soligt Gävle. Lika mäktigt och fint som vanligt, alltså. Pratade om hållbar utveckling i mitt tal också, viktigt att få med!

Nu: verkligen dags att sova, uppar med bilder framöver!  
Men avslutar med lite goda tips!


Min lillebror blir 16 i veckan, släkten firade han idag under kvällen: det blev grillat. Kyckling från Ockelbo kyckling. Spring och köp, så himla fint och bra på många sätt!


Eko-Müsli från AXA. Toppen till frukosten eller mellanmålet!

/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0