LYCKA

Är klar med allt i skolan nu! Idag hade vi vårat sista prov, det var internationella relationer och handlade om globalisering. Kunde skriva hur mycket som helst kändes det som, det är ju ett väldigt intressant ämne! Det går inte att beskriva känslan, att äntligen vara klar med skolan! Att inte känna att det är något man måste göra, inget att plugga på kvällarna, ingen klump i magen. Nu väntar jag spänt på studenten!

En lycklig Bella som lämnar tillbaka sina böcker till skolbiblioteket. Behövs inte mer!

Eftersom allt är slut i skolan nu hinner man med mycket på fritiden. Igår träffade jag Karolina och Elin för en fika. Sen bar det hem till syster och sen till älskling. Jag och Simon bakade en eko-kladdkaka, belv riktigt god! Vi prövade att ha i lite blockchoklad, det gjorde verkligebn susen! Kakan smakade verkligen choklad, mums filibaba!
 

Efter skolan tog jag och Sara en power walk i Boulogner. Åh vad underbart det är där nu när allt har blommat! Sen har jag tillbringat nästan hela dagen på Simons balkong, solat, lyssnat på musik och läst tidningen. Vardagslyx! Min stackars älskling började jobba kl 4, men satt kvar en stund på balkongen med hans föräldrar som bjöd på en underbart god sommardrink! Sommaren är verklige här nu!
 
 
Ikväll ska jag hem till en kompis i Forsbacka och dricka lite vin och bara mysa med några av mina flickor. 
/ Charlotte  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0