Nära slutet

Idag lämnade jag in de flesta av skolböckerna, hade betygsprat och bara chillade runt i skolan. Städade skåpet också, kastade alla gamla onödiga block och papper (en hel del). Självklart återvann jag allt i papperåtervinningen. Då slog det mig hur mycket papper vi faktiskt gör av med i skolan under en termin! Brukade köra en rensning en gång per termin och har alltid kastat flera buntar. Även om Borgis har börjat tänka mer på miljön så finns det mycket man kan göra bättre. 

Jag hoppas verkligen att Borgis kommer att få starta de nya inriktningarna till hösten. Det kommer då förhoppningsvis att starta en inriktning på miljö. Synd att den startar nu när man själv drar ut i vuxenlivet?! 

Det känns så overkligt att inte behöva plugga mer (eller tills jag börjar högskola), men ni förstår vad jag menar. Jag kanske är lite tjatig om det i bloggen nu, men det är ju det allt kretsar kring nu. Nu har vi bara festen kvar! 

/ Charlotte  


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag tycker att det är rätt svårt att göra en bra design till sin blogg - hur har du burit dig åt? Du har ju en jättefin blogg!

2011-07-12 @ 14:11:33
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0