Sista april

Tiden går så fort nu, hinner knappt med! Igår steg vi upp i tid för att fixa och dona inför dagen/kvällen. Vid tvåtiden tog vi oss till Valbo till Daniel. Jag satt där med Simon och hans kompisar och bara snackade, drack lite cider och bara njöt. Vid fem tog jag bussen in till stan till mina flickor. Stort plus igen för biogasbussarna, men ett önskemål är att det ska gå och köpa sms-biljett även från Valbo!

Vi var fyra tjejer, jag, Amanda, Bella och Sara. Vi grillade och gjorde kanske den godaste salladen jag någonsin har ätit! Till efterrrätt blev de chokladmousse, grädde och kaka. Var helt proppmätt efter måltiden! Sedan blev de lite drinkar och allmänt mys. Senare på kvällen gick vi hem till Marcus, Simon och hans killar hade åkt dit så vi avslutade kvällen allihopa tillsammans. Vi spelade charader, hur kul som helst! Ett miljötips! Istället för att köpa dyra spel i butiken, be någon vän eller familjemedlem att skriva ihop charader till dig och ditt sällskap. då vet ingen vad som står i charaderna och alla i sällskapet kan vara med!

Hade en supertrevlig kväll! Idag har jag och Simon bara tagit de lugnt, myst och njutit av ledigheten.
/ Charlotte

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0