Tisdag

Åh vilket härligt väder det är idag! Var tvungen att gå in nu en stund och ta en paus från solen, har legat och solat på balkongen hela eftermiddagen. Så då passar jag på att slänga in ett blogginlägg!

Igår firade jag och min älskling ett år tillsammans. Känns helt sjukt, och underbart såklart!! Vi hade en del ärenden som vi uträttade under dagen, han klippte sig, jag färgade ögonfransarna, köpte de sista grejjerna till bal/student osv. Det var otroligt varmt ute så efter allt spring hit och dit gick vi till Brända bocken och satte oss. Sedan blev det middag på Lams terass. Hur gott som helt! Miljövänligt? inte vad jag vet. Efter mycket mat och efterätt gick vi ner på stan igen för att avsluta kvällen med ett biobesök. Vi såg Pirates of the carribean 4.Hade en supermysig dag och kväll med min underbara Simon!!
 
Imorgon är det dags för studentbal! Längtar jättemycket!

/ Charlotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0