Barcelona i bilder


Massor av blandade bilder från Barcelona resan som hade lite av allt!

Idag måste det vara den mest deprimerande söndagen på länge känner jag och regnet gör det inte bättre. Lite små-ångest för allt möjligt, känns som att det är naturligt när studenten står och knackar på? Vad vet jag. Senaste dagarna har varit en blandning av först och främst korta skoldagar och en hel del pluggande in i det sista. Men även annat har stått på schemat, i fredags åkte jag och Malin ut och kikade på Polhems bal, alla var himla fina och det var kul att se så många uppklädda vänner. Blev inspirerad inför min egen bal faktiskt! Har även hunnit med SSU-möte och idag är det enbart plugg, plugg och plugg att ta tag i.

Tur att vi åkte till Barcelona, verkligen välbehövligt kan jag konstatera nu när den sista energin läggs på pluggandet. Nu blir det först samhälls-plugg och sedan internationella relationer då vi har prov om globalisering. En fråga som är väldigt intressant från miljösynpunkt..

/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0