Vårdagar

Här kommer lite uppdatering vad jag har gjort de senaste dagarna. I söndags hade jag som sagt dansuppvining med min grupp från Zen zen. Det blev träning, smink, kläder osv. från 10.30 till 16.00 när showen började. Det var vår avslutning nu innan sommaren. Showen gick bra, men saknar redan mina tokiga flickor! Kom hem vid sextiden sen tog jag det bara lugnt med älskling och pluggade.
 

 

Igår blev det en kort skoldag och sedan en massa ärenden. Gick till CH och fick mitt sommar-schema bland annat. Sen solade jag lite på Simons balkong och sen begav vi oss ner på stan och tog en glass med Marcus. Sedan var det dags för lite jobb! Jobbade eftermiddag/kväll på Coffee Lounge. Det har öppnat sin uteservering utanför Flanör nu, supermysigt! Jobbade där lite under eftermiddagen, det var så skönt att få vara i solen men ändå jobba samtidigt!

Nu sitter jag i skolbiblioteket, vi har samhällslektion. Borde egentligen jobba med vår uppgift men det är svårt att koncentrera sig när solen strålar och sommarvärmen är här! Vill bara ut och sola!

/ Charlotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0