Fredagsmys

Kom precis hem, fick sluta tidigare idag då det var lite att göra på jobbet. Sköönt, dock jobbar jag imorgon men det kändes som skitsamma just nu. Nu ska jag bara njuta av fredagsmys! Nils är hemma i Gävle så det blir fika med honom, äntligen! (inte så ofta man ses nu).
Imorgon jobbar jag som sagt och sen är det dags för ännu en klädbytarkväll! Ska bli riktigt kul, dock har jag inte rensat ut så mycket. Men ska nog ta en titt en gång till. Man tänker ofta "men jag kanske vill ha den sen någon gång". Men har man inte använt plagget på typ ett år lär man ju inte använda det senare heller...
För övrigt längtar jag supermycket till vintern nu, till snö och jul och allt vad det innebär. Var på stan med Becca och Sara igår och vi pratade om glöggkvällar, hur mysigt är inte det?! Blir ju knappast bättre av att man jobbar i kundtjänst för ski star och bokar in fjällenresor hela dagarna.
/ Charlotte

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg du är då / Zigge <333

2011-11-04 @ 17:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0